1 okt

- Allt är klart på föregående lista, heja mig oh ja!

Vi är inne i oktober månad och det är mysigt.
Massa bra på tv ikväll... Har kollat Idol/Top Model, Oskyldigt dömd och nu är det SYTYCD, grande finale! Alltså, g r y m t bra dans. Kul, synd att det håller på så länge bara.. Jag är trött nu..

Jag har haft en rolig och bra dag som började med svår, galen street. Popping, boogaloo och mycket mer därtill.... Skrev sedan dansdagbok samt andra danssaker och drack gott kaffe på hålet. Efter lunch hade vi balett & modernt. Samtal med Brask som var så bra bra bra. . . Han sa bra saker, var mycket nöjd samt att han ska puscha mig tills jag lyckas. Jag är så otroligt glad över att jag har honom, han är riktigt bra.

Väl hemma var det middag, bad, fix och sedan tv-tittande.
Och massa bra musik. Sjukt sugen på Marabou Non-stop blev jag helt plötsligt.. gosh.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, ge mig marabou apelsin krokant NU! fyfan va sugen jag blev.

Puss, ha det sweeet!

2008-10-02 @ 19:11:12
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Marre

Håller med Soff. Eller möjligen den med daim -Marre kutar till affären- ;) haha Puss söt!

2008-10-02 @ 19:52:17
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0