Mello 09

Snart ska det bli ändringar här på bloggen.
Tack vare min goda vän Sofie, som så snällt ska hjälpa mig..
Jag är inte så bra på sånt - så att säga....
Men hon är. På flera sätt. ♥

Imorgon släpps 2009 års Melodifestivalbidrag och schlagernörd som jag är...,
 - så ska det bli riktigt kul att få veta vilka låtar det blir och såklart höra alla spekulationer om vilka artister som ska vara med.....
Jag är exalterad!

Och jag vill skicka många, många krya på dig -kramar till fina Marre.
Hoppas du blir bättre snart, saknar dig.

ÅH.
Jag vill till Vickan, hm........

Söttttt;

MIA | säger:

Men har du aldrig tänkt att komma hem till Örebro ....
MIA | säger:

Blivit en riktig stlms böna

Bönan ska tända ljus nu, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ge mig mällå nu typ lix. IIIH!!!!! ;)

2008-10-13 @ 22:11:33
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Marre

Tack för tankar och kramar. Hoppas också jag blir frisk snart. Och jag saknar dig. Hoppas ni får en mysig fika imorrn. Puss

2008-10-14 @ 23:44:51
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0