Suck.

Jag är jättetrött och har haft en otroligt jobbig, frustrerande och tråkig dag.
Rytmiken imorse blev bara för mycket, jag pallade helt enkelt inte, och det resulterade i huvudvärk som höll i hela dagen.
Man ska inte dansa och anstränga sig när man har ont i huvudet... Inte om man verkligen inte måste alltså..

- På baletten gjorde jag fina hopp på diagonalen medan jag försökte hålla tillbaka tårarna.
- Jag sov en stund i danssalen, helt mörkt och skönt, på lunchen.
- Jazzen var allmänt seg, men med vissa roliga inslag.
Kände mig ganska hyfsad, ibland.
- Hälsade glatt på Brask, sen blev det bara sämre och sämre.
Slutade vid sidan av, illamående och rejäl huvudvärk, såg knappt något och kunde inte gå rakt.
Blev ledsen för sms, för att jag inte kunde knyta skorna och för att folk frågade vad jag skulle göra i helgen istället för att fråga hur jag mådde... suck..
Höll på att knappt komma hem. Vilken jävla resa alltså.. Väl hemma så somnade jag med alla kläder på.

Har ätit, har packat, för jag ska till Örebro i helgen.

Nu ska jag sova, jag hoppas verkligen att jag mår bra imorgon.
För jag har viktig komposition och pedagogik.
Men som jag mår nu.... Inte en chans.

Puss o Godnatt.
Ps. Imorgon fyller världens bästa Marre år. . .

Kommentarer
Postat av: Malin

Var rädd om dig!

Ha njur av helgen i örebro :)

Pussar!

2008-10-16 @ 22:11:58
URL: http://maalinr.blogg.se/
Postat av: Emmapemma

Hej fin! Hoppas vekligen att du mår bättre idag! Bryr mig om dig och saknar dig! Fatta länge sen vi bara hängde och gjorde milkchake (eller hur det nu stavas). Gött att du kommer hem i helgen! Sköt om dig. Ses! Krambäst

2008-10-17 @ 10:24:59
Postat av: Marre

Stort tack vännen! Och du, ta väl hand om dig. Vila. Andas. Må bra. Kärlek <3

2008-10-17 @ 23:13:26
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0