Lista

Emma utmanade mig.
Här kommer listan.



Tre saker som jag går i gång på:

Dans, musik och vänner som älskar mig för den jag är.

Tre saker jag inte kan vara utan:
Min mobil, min kropp (..) och mina listor.

Tre saker jag ångrar:
Felprioriteringar i livet.. *3..

Tre saker som gör mig glad:
Dansen, musiken och vännerna.

Tre saker som gör mig arg:
Att jag aldrig känner mig pigg, när tiden inte räcker till och personer som är allmänt negativa till livet.

Tre människor jag beundrar:
Mia, Isabella och alla människor som satsar på det dom vill.

Tre saker jag skulle vilja göra:
Bo utomlands, komma in på en riktigt bra dansskola och bara njuta av livet.

Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket:
Tortellini, mjölk och salsasås.

Tre Tv-program jag ser:
Prison Break, Oskyldigt dömd och Desperate Housewives.

Tre saker jag har med mig i livet:
Mina drömmar, mina minnen och min dans.

Tre saker på önskelistan:
En utomlandsresa, en Ipod och röda handskar.

Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Sofies, Malins, Marres.

Tre bloggar jag utmanar:
Malin W. Linn. Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0