Sova

Jag är så sjuuuukt trött. Orkar inte ens hålla mina ögon öppna och det känns som om jag har växtvärk. Vem vet, jag kanske ska bli längre? ;-) ...

Melodifestivalbidragen presenterades ju förut idag, mycket Pling, G:son, Kempe, Bobby, Bard. Som vanligt alltså, samt lite roliga namn som Alcazar, Måns och Emilia. Kvinnan som läste upp bidragen hade svårt för att prata verkade det som, vilket gjorde det hela mycket jobbet, men nåväl; 28 av 32 bidrag är klara.
Nu väntar artisterna och 4 jokrar, spännande. Och ja, det är bara oktober, jag vet.

Middagen här hemma var mycket god, med trevlig stämning och skratt.
Jag dansade en hel del med söta Madde, och även David var med på ett hörn.
Vi hade en egen dansstudio, och sedan flera uppvisningar, samt provade en hel del olika scenoutfits.
Att min fjäderboa var så otroligt rolig - ja det visste inte ens jag... 
Det tog på krafterna att leka med barnen, men kul. Barn är härliga. Vi målade även fina teckningar, tror dock att mina finpennor nu är slut, men sånt är livet.

  


Imorgon är det en lång dag, med street, massa fix, balett och modernt.
Sedan ska jag fika med Sofie, mys på det !
Och det är allt som hinns med imorgon, tyvärr.. trots lockande inbjudningar. .

Måste sova nu, jag kollapsar.
Godnatt    ♥

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej! Läste om era barvader på Fridas blogg!!!! Ni måste ha haft jättekul!!!! Hoppas att du mår bättre nu, allt är okej med oss i skrivande stund.Ja han skall vara med, men det var svårt att välja låt, alla favoriter finns ju som sagt inte som karaoke... Han hälsar tillbaka, det vet jag men nu sover han så sött!!! Var rädd om dig!!!! Kram E-M

2008-10-14 @ 22:30:30
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0