30/9

Sista september idag..
Det känns helt galet. Tiden går så fort.


Hösten är här, det är så där skönt kallt på morgonen och det är mysigare än förr att dricka té och njuta av ett varmt bad eller dusch... Jag föredrog det senare idag. Duschade riktigt varmt och länge. Så skönt.

Jag har haft en bra dag idag. Kändes roligt, givande och bra.. Känns som man utvecklas, hoppas jag gör det.. Något gör jag iallafall ;-)..
Tisdag är en typisk fixa-dag för mig, slutar tidigt och försöker då hinna med så mycket som möjligt. Har skrivit en lista, ingen blir väl förvånad... Och jag hoppas jag hinner med den idag. Ska göra så gott jag kan.

Bland annat;

- kolla upp och boka Cullberg.
- kolla upp Bikramyogan.
- planera schema för att ta igen-klasser.
- planera helgen som kommer, heja.
- välja ut bilder som i helgen ska framkallas.
- fixa låtar från Youtube (eller snarare Sofie..., men det behöver inte fixas just idag.)
- skriva lite dansdagbok.


Sedan har jag även tänkt att se Idol och Maria Wern, så dags att sätta igång.
Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0