Allt och lite till..

Har precis tagit ett varmt bad och lyssnat på soundtracket till Rent. Tror jag ska ta och se den filmen sen, till lite mat och ja, bädda ner mig.

Nå, vad har hänt den senaste tiden..
Jag åkte till Örebro i onsdags efter en rätt seg dag i skolan. Ingen kommer överens och alla ska vara så himla envisa...
Kvällen spenderades hemma i lugn och ro.

torsdagen tog jag och Linn en sväng till Marieberg där vi gick runt och kollade in de nya affärerna, gillade skarpt VILA. Heja! Massa prat och funderingar. Var hemma på kvällen, och tog även en behövlig, kall, stjärnpromenad.

Fredagen bestod av en välförtjänt solning (blek som ett as) och sedan mys med Emma och Jeanette. Åt riktigt god lunch på La Baguette och gick runt och pratade. Kvällen styrdes vin och ost hemma hos Andréa. Mycket skratt och sedan bar det av till Klaras. Lyckad kväll!



Lördagen och söndagen var jag med familjen i sommarstugan. Kräftskiva på kvällen med många gamla bekanta, vilket var mycket trevligt. Spelade spel, tjattrade, somnade gott.
Och på söndagen bar det av, lite för sent tycker jag..., till Stockholm.

 


Igår måndag så var det en lång dag i skolan. Annorlunda jazz som jag gillade, lika dryg street som vanligt och sedan stressduschade jag, bytte om och tog mig till Slussen där jag mötte en Sofie som redan fått i sig en Chicken B......
Vi åkte mot Filmhuset, Therese hoppade på vid Kungsan; samlat gäng så rullade vi... Redo för Singalong med Bengtzing m.fl. Vi åt god glass och pratade medan vi väntade, försenat jo tack.
Inspelningen var riktigt kul, träffade även Katrin, roligt! Linda o Tobbe Blom mötte Alex Schulman o Sandra Dahlberg.
Hem till mat och sömn (....).
Tack tjejer, underbart att ses !  ♥

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack babe för igår!

Det var väldigt kul att ses :) Löövely!

Vi ses snart igen. Take care!

Puss /Sofie.

2008-09-23 @ 18:13:12
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Sofie

Btw.... den översta bilden.. Häftig, så att säga ;) -garv-

2008-09-23 @ 18:14:49
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Linn

haha, jag hade aldrig gissat att det var tre bilder i samma, om du inte sagt det. Inte estet Nea, bara kontigt.. ;). stjärnpromenad for the win! fler såna. puss!

2008-09-24 @ 19:29:09
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0