Död fisk..

.. känner jag mig som och det ska jag snart äta, heja sushi!

Fredag, lördag och söndag har passerat och nu är det måndag igen, känns helt sjukt.
Sitter här helt slut, kom precis hem och funderar på om jag ska gå ut...., inte troligt, synd.


Fredagen bestod av modern dans, snack med Brask och sedan hem där jag dog framför tv:n, sov om vartannat medan jag kollade på tv, kvällen är suddig.

Lördagen stavades familjebesök samt fix med mitt rum och hurra va fint det kommer att bli!
Mamma, pappa och söta Isabella var alltså här, det var mysigt! Mitt rum är väldigt ljust, många vita möbler samt vita vägger. Soft att bryta av med svarta samt röda saker... Har finfina idéer på ramar med kort i som ska upp, när jag får ork.
På kvällen var det kräftskiva i huset, party all night long med många snapsvisor, somnade sött första natten i min lovely säng.

Söndagen ... fy. Kl 10 började jag tvätta, suck. Duschade, frulle, massa tvätt, torktumla, stryka, göra matlådor, bära saker från mitt rum, spika, äta, spika, le och sedan perfekt avslutning på kvällen, fyrverkerier; Grönan 125 år!

Och nu idag Måndag.. började dagen med utbildning om Fronter kl 9, sedan hål då resurstiden var inställd. Åt mat och läste bra bok och sedan på eftermiddagen hade vi först jazz och sedan street. Orka dryg lärare, riktigt trist inställning... nog om det.

Susssshi snart, det gör mig glad. Ska bada tror jag..
Har känningar i mitt lår, gör mig lite orolig. Och mitt knä! ... Not good.

Take care babes!  ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

2008-09-01 @ 19:21:40
Postat av: Becca

Hej! allt bra i sthlm ? ska på kryssning till helsingfors den 12sep :) det ska bli skoj! ne det är inte så bra med mig tyvär hoppas det är bättre med dig :D skulle gärna vilja ses nån gång :) hann inte säga hejdå :( kraaam!

2008-09-01 @ 19:23:06
Postat av: Marre

Ta hand om dig och din kropp vännen. Puss&Kärlek

2008-09-02 @ 17:58:11
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0