.

Jag ska vara ärlig.
Den senaste veckan har varit kort och gott förjävlig.

Hela min vardag har vänts upp- och ner tack vare en del saker som några människor har sagt..  som jag har sagt. Och som jag har tänkt.
Många av er vet om att jag tänker mycket, på gott och ont, och nu har det liksom kommit till en gräns.

Jag har kommit fram till en del saker om mig själv, och fler frågetecken har skapats inför framtiden..
Jag känner mig just nu, helt avtrubbad från verkligheten, och känner att: om det inte ordnar sig snarast, då.. exploderar jag. Eller snarare slocknar.
Jag blir och är helt slut av detta
, "mitt liv"....... Oron i magen vill inte lägga sig.

Det räcker nu. Seriöst talat.
Jag är helt skakis och kan inte förstå att man kan känna såhär..

Jag säger "Godnatt Godnatt" och hoppas på lite sömn, imorgon är en ny dag.

- Helgen hemma med familjen och vännerna var.., Är kärlek    ♥

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Finns här om du vill prata!!!! Jämt. Dygnet runt! Härligt var det att träffa dig i fredags! Mer sånnt. Förvänta dig att jag kommer till Sthlm :) Puss

2008-09-15 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0