Festfolket

Har tvättat lite, och nu stryker jag lite till Festfolket, aka ABBA. Mats har köpt The Movie Soundtrack så jag ler åt Meryl Streep och dansar runt iförd raggisar och massa kläder..

Håller även på med min streetläxa och bör även fundera på min kompositionsläxa. Och skriva dansdagbok.
Skitsvårt att skriva om sig själv, förväntningar på allt och alla.. men nyttigt.
Sen ska jag bada och bädda ner mig. Skönt....

Lite fix och trix inför höstens galej också, kollar upp, funderar..
Det kommer bli galet och kul!

"... we can go dancing
we can go walkning
As long as we´re together
Listen to some music
Maybe just talking
You´d get to know me better
'cause you know I´ve got
So much that I wanna do.."

- Take a change.....


Studera var det ja!

/ L. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin W

låter härligt! jag funderar också på att köpa soundtracket :) hoppas det är bra med dig, vi hörs <3

2008-09-07 @ 18:27:59
URL: http://happier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0