Fix you

Lyssnar på Coldplay, just nu är det Fix You. Så otroligt fin låt, en av mina favoriter som får mig att tänka tillbaks på gymnasiet..

Har badat, gjort en ansiktsmask och ska måla naglarna.
I ny fin färg: Midnight Passion.
Får sms som får mig att tänka till samt blir lockad. Hm.. vill.

Idag är jag hiskeligt sugen på glögg. Varm glögg med russin och mandlar.
Bara sitta och mysa med vänner..
Åh. Vill ha glögg nu. Och ja, julmys. Tokig man är som längtar till julen, eller? Nåväl, mys.

Imorgon ska jag träffa min coach, det känns bra. Och skönt.
Dagen ser ut som så att jag har anatomi mellan 10-13, lunch, jazz och sedan street.

Tror jag har hittat en låt som jag ska koreografera till, hoppas jag får inspiration.. För texten är perfekt.
 
' åh ännu ett sms. åh.

Ska kolla upp:

- Cullberg-föreställning.
- Bikramyoga.


Kärlek L.

Avslutar med härliga bilder från i somras.
Solbränd. Glad. Bekymmerlös? Nej, inte riktigt..

 

Kommentarer
Postat av: Marre

Fix you är bra. Vacker låt. Och ja glögg vore mys. Tänker på julgalan då ;) haha Puss&Godnatt

2008-09-28 @ 22:34:45
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0