Sjuk

hallå där... ♥.

"Hur sjuk får man va?"
Text och musik: Hur svårt kan det va, med Linda Bengtzing.

Mm, det passar in på mig.
Sitter i mitt rum och har äntligen fått internet på min, bara min dator. Skönt.
Dricker te med citronhonung i, har en halsduk kring halsen, nässprayen finns vid sidan av tangentbordet och halstabletter har jag uppradade på mitt nattduksbord.
Jag förbereder mig inför natten.


Hatar verkligen att vakna varje timme med typ andnöd, och inte bara det.
Ångest över allt och alla. Men det blir väl bättre.
Ska reda ut en hel del saker, så fort jag har blivit frisk. Måste få ordning på allt.

Men nu ska jag sova, eller iallafall försöka.
Saknar många.
Stockholm är kallt inatt.

Puss L.

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Hej! Saknar dig här hemma! Men du kom ihåg att du är bäst och att du klarar det du vill! Finns alltid här för dig Nea! Puss

2008-09-10 @ 08:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0