Skratt.

hello everybody.
tänk positivt. le. skratta. se till att njuta varje dag. •

Har nyligen ätit en helt sjukt god middag och kollat lite tv.
Och så fick jag nyss ett gulligt sms..

Dagen har varit upp och ner. Den började ganska bra med ett glatt leende när jag kom till skolan. .
Väl på den moderna klassen kände jag av huvudvärk, illamående o annat ont, så det var ganska jobbigt. Inte lätt när man ska stå på huvudet när man mår illa.. Nåväl, efter bulle och banan var det dags för kompostion med Bo.
Som M sa innan den klassen: "Honom ska du lyssna på. Han är bra..", och efter en hel del skratt (skönt att han förstår mig...) så hade vi klass. Först visade alla upp kompositionsläxorna, diskuterade efter varje, vilket var väldigt intressant. Fick sedan en ny läxa som är fun fun fun.
Så den ska jag göra.., soon. Kanske ikväll om jag orkar. För jag har redan hunnit med att sova 3 timmar, slocknade mellan 15-18 och har aldrig sovit så bra som då. Behövde visst sova lite. Har hunnit med att kolla på Footloose också som jag på något konstigt vänster har lyckats missa att se. Den var väl inte en riktigt en höjdarfilm om du frågar mig, i och för sig hade jag ont i huvudet när jag såg den så.. Nåväl, kul att se. Och kul att "I need a hero" är med i den, grym låt.

Imorgon kommer underbara personer som stavas Emma, Jeanette och Malin hit och är kvar till söndag.
Vi ska hinna med att röja stan, äta gott, prata, mysa, skratta, se Jason Mraz och mycket mer.
Kommer bli en kanonhelg  ♥

Nu ska jag leta reda på lite music och käka lite icecream.

Ha en riktigt bra helg!
Puss L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0