Stockholmsliv..

.. är så annorlunda mot Örebroliv.
Och jag trivs så otroligt bra här måste jag säga.

Det känns som det är fullt upp hela tiden, efter en dag på Kulturama är man skapligt trött, så just nu lever jag mest i min dansbubbla, inte mig emot.
Men jag önskar att jag hade mer tid såklart..

Jag gick ut i måndags, efter några om och med, och det blev väldigt lyckat måste jag säga.
Härligt folk, härlig show & "lite sång - lite dans - och lite naket." Förvånad och glad.

Tisdag, onsdag, torsdag har stavats dans-hem-äta-sova. Har fixat lite med danspärmar osv. och annat stuff.
Var även kvar på ett kvällspass i torsdag med Micke, helt underbart kul.. Kontaktimprovisation och Micke gör verkligen så att man vågar göra allt, ja man har inget val. Envis med glimten i ögat.

Fredagen bestod av modernt och komposition med Bo "så att säga" (som han sa minst 8 gånger på lektionen), det var givande och vi fick en liten spännande uppgift.

Dagen, kvällen och natten spenderades med Linn & Andréa, det var mysigt! Gröna Lund, skratt, prat, tankar, munkar och så mycket mer. På lördagen dissade vi frukosten för sängen, soft. Lunchade på stan och sedan hejdå, tråkigt.. men tack för ett mysigt dygn  ♥ .
Väl hemma så började jag känna av trötthet, hade ont i huvudet och senare på kvällen; halsont.
Kikade på Singalong med Katrin, och sedan Eurovision Dance Contest. Mjaa... Somnade visst ifrån det och sov oroligt hela natten.
Och nu sitter jag här, ont ont ont. Dricker the med honung. Ska bli frisk frisk frisk.
Har inte tid att vara sjuk, no way.
Krya på dig- Linnéa, JA.

Nu ska jag öva på en dikt.........

Puss och krams !
Saknar mina tjejer med stenar......... väldigt mycket. Väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Mall & Marre

Kul att du trivs, se bara till att ta hand om dig ordentligt. Vi saknar dig också. Tjejerna med stenar får se till att samlas snart igen. Puss!

2008-09-07 @ 12:28:44
Postat av: Sofie

Jag saknar en viss Linnéa väldigt mycket me...

Ren Kärlek!

2008-09-07 @ 18:24:10
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Från en sten tjej till en annan...saknar dig också din fina brud! Hoppas stockholms livet är underbart, njut av varje sekund och kör på :)

Pussar!

2008-09-07 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0