Time after time.

Ny vecka. Nya tankar.

Jag är trött och helt slut i kroppen samt huvudet.
Kollat lite Idol och käkat, säger wow till: Sepideh (vilken power!), Alice (vackert..), Yazmina (vilka ögon, vilken röst.).
Och så tycker jag att Linda har en skön stil och är en otroligt duktig sångerska. Time after time är en väldigt fin låt, och Anna gjorde en otrolig version av den.

Varför är jag så het?

- Ja, om det ändå vore så ....
Nejmen, seriöst talat så har jag den senaste tiden fått små panikattackar, värmeslag, då jag haft på mig för mycket kläder. Eller rättare sagt när jag har haft på mig något långärmat..
Och hur konstigt låter inte det här?... Jag finner absolut ingen logik i detta och vill att det ska gå över.. Nu tack..

Coachen sa mycket bra saker idag, som alltid.
Lite tips om tankar inför framtiden, samt frågeställningar..
- Hur mycket ska det kosta?

Kvällen igår var speciell . . .



Love L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0