Underbart.

Jag har och har haft en underbar helg.

Jag känner mig så levande, eller vad man ska säga.. Det är en skön känsla. 
Har verkligen haft det toppen med tjejerna.. :-)
Stan igår, god mat, prat, skratt, Jason på kvällen som var riktigt bra!, och sedan hemmamys med massa gott.

Idag har vi varit på stan, vilka stjärnor vi är ;-).. fikat och bara softat.
Sagt hejdå, vilket kändes väldigt tråkigt och konstigt.. brukar ju alltid vara jag som åker, nu var det min tur att vinka av...

Strålande väder, det gör att man blir glad och får energi.
Nu har jag städat lite, fixat med disk och ska snart tvätta och sedan stryka en hel del.. Och göra matlådor inför veckan.
Helt enkelt en fix-dag.

Har även tänkt att fixa lite med musik till dans och spa:a mig lite. Bara njuta.
Och ladda inför veckan.

Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0