Torsdag

Det blir inte alltid som man har tänkt sig...
Och jag som försöker reda ut saker.., eller vad man ska säga.. Det blir bara värre. Chockartat, oväntat? Lite grann, men ändå inte... Nu vet jag inte hur jag ska göra..


Linnéa säger hurra till:

- att jag lyckades rädda mina bilder på min gamla externa hårddisk!
(vem försöker du lura Linnéa, det var din brors kompis som fixade det..)
Nåväl, räddade! 9967 objekt, ja tack!

- att jag var i skolan (..) idag. Rytmik imorse som funkade och sedan 3 dansklasser. Brasken är en klar favorit som säger många bra saker.
- att jag ska åka till Örebro imorgon kväll. Träffa folk. Njuta. Ta det lugnt. Fixa.
- att det är Coldplay nästa vecka med Mia, + ledighet därefter. (!)

Linnéa funderar på:

- Hur den ena läraren kan säga att man ska skaffa sig ett liv medan den andre säger att detta är ditt liv? Det är bara att du vänjer dig vid det, för om du verkligen satsar så är det här din vardag.
(Detta ämne kommer återkomma..... Var så säker..)

Detta händer lite smått i Linnéas liv:

- till jul sätter vi alla elever på Danslinjen upp någon slags show... Vi ska göra allting själva, big överraskning med många viljor.. Hur ska det gå, hur ska det gå..
- på gång med fotoböcker samt fix på rummet.
- annars mycket badande i badkar, böcker, sömn, mat och funderingar.
- min mobil är helt ur balans och jag börjar nästan vänja mig vid att "inte ha en mobil".
- jag borde sköta min ekonomi bättre.
- människorna omkring mig i skolan ogillar skarpt Melodifestival samt en viss Linda Bengtzing.... bör man diskutera sina favoritsysselsättningar i livet med dom?
Tål att funderas på...

Linnéa vill:

- träffa alla vänner som hon saknar....
- äta glass
- få en ny streetlärare
- inte ha ont
- bli frisk
- förstå all rytmik
- att bröllopsplanerna går i lås
- förstå releasetekniken som är cool...

Linnéa är sugen på:

- bananchokladkaka
- smoothie
- tacos
- kyckling
- keso
- chokladpudding

Varför bara godsaker....

Linnéa ska:

- SOVA.

Godnatt   ♥

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Linneà!!! Hoppas att allt bra med dig och att du har det bra i Stockholm!!! Sköt om dig!!!! Kram E-M. Simon hälsar!!!!

2008-09-11 @ 22:57:44
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Marre

Det är ditt liv vännen. Jag tror på dig till 100 %. Puss&Kärlek

2008-09-12 @ 19:24:12
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: carro

aw tack så mycket :))

hoppas allt går bra för dig :)

pussokram

2008-09-14 @ 22:34:36
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0