high 5.

Okej, då kör vi igen.

Ett påsklov har passerat med ett späckat schema som jag inte följde..
Det var skönare att vila..

Kryssningen var galen som vanligt, men väldigt mysig.
PUSS på er underbara, tack är inte ord nog.
Dagen efter spydde man galla över. Och så har jag varit rolig för den här dagen. Internt.

I Örebro sken solen nästan hela tiden, så en hel tid spenderades på balkongen (känns helt fel att säga.) iförd min fina orangea bikini.
Hann även med kvalitétstid med familj, häng vid Säbylund ♥, filmhäng och inköp av dator. Svart, glansig - kan det bli bättre? Tack!!

Danshögskolan-ansökan klar? Check.
Städat mitt rum inför helgen? Ingen check här inte.
Ont i kroppen? Check.
Nyklippt och snygg? Check. Puss Therese!
Mobiltrackad? Check.
Fundersam? Dubbel check.

Nu är det föreställningsvecka och det känns helt galet.
Imorgon ska ljus sättas, det blir dags att tajta till allt och fixa övergångar.
Oooh, det kommer bli tajt ibland alltså.. Le!

Annars då?
Längtar till sommaren 09.

Kommentarer
Postat av: Linn

säbylund <3...

2009-04-15 @ 21:07:06
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0