Snart maj...

SItter och väntar på att maten ska bli klar, bortskämd som jag är. Det vankas lax...
Solen skiner och jag är trött i kroppen.
Idag har jag dansat en hel del, vilket känns skönt..

Jag kunde nästan göra allt på baletten, visserligen halvdant på en del grejer - men ändå.
Jazzen körde jag på, allt förutom de stora hoppen och vissa diagonaler. Satte nästan hela koreografin också, - andas ut.
På den moderna klassen kunde jag dock inte vara med på allt, då vi nu går in i en period med hopp, bra tajmat..
Att jag tillhör gräddhyllan är jag tveksam till, men det känns ändå så värt med de lektionerna. Fast jag är verkligen inte bra på det, men det är bara att kämpa på.

Just nu är det tvättning på schemat, samt packning inför Örebro-vistelsen.
Ska bland annat hinna med MEJL-mys, kanske en utgång, lite solande, fira Bror+Fru+Son.
Och apropå det, GRATTIS Sofie på födelsedagen söta du!

Ååååh hungrig.
Efter maten ska det badas!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla prinsessan, det var ett tag sen jag läste din blogg och ännu längre sen jag sàg dig. Nu màste jag uppdatera mig lite ser jag...

Hoppas att du och jag kan ta en mysik fika när jag kommer hem (kristi him), gärna bara du och jag, sà man kan fà sà mkt egentid som möjligt med dig. Vi fàr väl se hur det gàr.. Ha det bra sà länge. Mànga tankar till dig <3

2009-04-28 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0