Solen?

Det är onsdag morgon.
Solen skiner absolut, inte... Varför varför varför..
När man äntligen har fått påsklov "på riktigt", ja då sviker vädret än..
Men inga sura miner för det inte!
Jag fick ju ändå lite sol på nosen igår efter skolan då jag tog en promenad för att rensa tankarna lite, hur skönt som helst. Repandet gick bra och nu känns danserna helt okej. Vet fortfarande inte vad jag tycker om att sjunga en rad eller två, men falskt ska det ju va - så det ska väl inte vara så svårt..

Mamma ringde och väckte mig vid 9 imorse.
Jag som hade tänkt att sova hela förmiddagen.. Nu hinner jag kanske få lite gjort..
- Som att skriva klart påskkorten, tvätta, bada, packa *2, äta..
För sedan är det dags för kryssning med fina Therese, Sofie och Natalie - finfint besök från Västerås... PUSS!

Nu ska jag bestämma vilken dator jag (..) ska inhandla.
Mor och bror i Örebro funderar samt jag här på Internet. Det är inte så lätt att välja, finns ju så sjukt många olika.. Och vad behöver jag?

Men först blir det lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är jättebra på att sjunga illa med flit. Fast det låter egentligen inte så illa alls. :) I vilket fall som helst så är du väldigt rolig som wannabe-musikalare! Det var ju därför du fick den rollen! :) Kram

2009-04-08 @ 11:48:26
URL: http://badideabear.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0