Tisdag

Tisdag, som vi idag - även kan kalla Segdag..
För jag har varit helt tom hela dagen.
Provade att dansa lite balett idag med min onda fot, det gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats på.. Satt på jazzen och var allmänt nedstämd.
Min motivation är som bortblåst. Det känns verkligen inte bra...

Stort grattis till bror min alias Katten som fyller år idag! ♥

Blev lite tröstshopping idag;

- jeansleggins
- svarta tygskor
- ljusrosa blus
- stödstrumpa


När jag väl kom hem så städade jag hela mitt rum, rensade min garderob samt lådor och gjorde allmänt fint. Allt för att inte tänka så mycket. Så nu kan jag gå och lägga mig i ett nystädat rum iallafall, alltid något att se fram emot.

På önskelistan;

- lila/rosa glansiga pumps..
- ny vårjacka.
- tid till vänner och familj
- klarhet om framtiden..
- en laddad kropp
- en semester. eller två.
- lugn och ro.


Jaha, då var det dags att försöka sova då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0