Un:titled

Föreställningsveckan är nu slut. Och vilken vecka sedan!
Det känns i varje kroppsdel, så söndagen har spenderats på soffan..

Det har varit en riktigt rolig, men krävande, vecka. Och snabbt har det gått..
I torsdags på genrepet skadade jag såklart min fot, är det inte typiskt..
Haltande har jag tagit mig igenom föreställningarna, med ett försök till ett leende på läpparna. Surt, så surt ..
Tusen tack till alla som kom och tittade på mig.. Magda, Therese, Sofie, Saga, Mamma, Farmor, Micke, Mats och Emma. Ni är guld värda och mitt rum pryds numera av vackra blommor.. och fin vänskapsbok! Puss!

Efter sista föreställningen igår var det dags för pizzaparty deluxe.
Med lite vin på det, gröna brillor, otroliga tal och skön sång så hade vi en riktigt trevlig stund tillsammans som slutade på Jimmy's ironiskt nog. En sväng hem till Kjersti för lite mer skratt och nånstans efter 03 somnade jag hemma i min säng.
En eloge till Brask som agerat klasspappa och peppat oss med Fader Abraham och så mycket mer. Och pussar till alla som medverkade i Un:titled...!

Nu är hela spektaklet alltså över.. Det känns så konstigt.
Men åh så kul vi har haft det.

Ny vecka, nya tag.. brukar man väl säga.
Jag ska ta det lugnt med min fot så den blir bra.
För det dröjer inte länge förrän sökningarna börjar..
Då måste man ju vara fit for fight...

Dags för en kvällsmacka och lite planering..
.. Lite fix med blogg samt andra funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0