12.42

Tisdag förmiddag och solen skiner, YES!
Har redan avslutat skoldagen som bestod av info och rundvisning, lunch har jag fått i mig och nu klockan 13 ska jag tvätta..
Under tiden ska jag bada, få ordning på mitt rum och skrika mig hes till RENT (nytändning!).

Igår kväll drog jag spontant hem till Therese, där även Tessie (grattis tjejen!) och Sofie befann sig. Vi chillade med god chokladtårta, sång & dans och massa prat.
Jag och Sofie sov kvar där, alltid lika mysigt att umgås med er...

ROLIGT (tack vare Therese som skrev upp mig, TACK!):
- Att Hagsätra - Flex Sports Club ringde och behövde barndansledare.
Jag sa ja till tisdagar kl 17, 4-5 åringar, och funderar på lördagar.. Men vet inte om det är värt att binda upp sig varje lördag. Får fundera tills imorgon, sen ska jag dit och skriva på anställningsavtal. Aah, tänk att jag ska börja jobba på allvar.....

Senare; träffa Linn - ♥
Ännu senare; träffa Sara - ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0