Adidascrew is back!

Efter att ha levt livet i Alanya i en vecka är det nu dags att styra upp lite saker, kort och gott; styra upp mitt liv. Det är inte alltid inte så enkelt... Mycket funderingar och lite ångest. Men det ska väl ordna sig.

Alanya var precis vad jag behövde. Vad vi behövde. Det blev så mycket bättre än jag trodde, och det känns helt amazing. En mer ordentlig uppdatering med bilder och allt kommer soon.
Saknar mina tjejer redan - det känns helt sjukt att vara hemma, ensam, i ett regnigt Örebro.
Å N G E S T.

Nu ska jag skriva listor, fixa lunch, packa upp och planera veckan. Vill hinna med mycket - som vanligt.



Nathalie "VOTKA" Pettersson, Sofie "Ashkum Vågen" Johennesson, Therese "Casanovan" Karlsson och Linnéa "Porrblicken" Lindgren - ALL IN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lovley, saknat dig såå.. :) massa kramar

2009-08-17 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0