alanya 2.

"Vi ska sjunga Det gör ont när vi har bränt oss,
 samt sjunga Kärleken är evig när vi är TILLSAMMANS!"

Och så fick jag med Philipsson på vår musiklista. Underbar planering med mina babes pågår nu!
På lördag flyger vi faktiskt. Det känns lite.. konstigt. Men ack så underbart!

Dock.. så har jag pack-ångest. Vad ska man ha med sig? Dessutom så måste jag packa om allt i Sthlm på lördag dag, och vi lyfter 18.00... Det känns crazy.

Mysig släktfika idag med god mat. Har nog hunnit med allt jag hade tänkt mig idag, förutom att hitta en outfit till imorrn.. Och ja, packa ner allt inför Alanya. Men det får bli imorrn bitti.
Morgondagen är annars ganska späckad, med inhandling av diverese småsaker, lunch med mamma, fix hos Jeanette och därefter cocktailparty @ Wiborgh's place.

Dags att dricka lite "nyttigheter" och sedan sova.

Nathalie på msn:

"höörrni, ska ni släpa med er högklackat och grejjer och tro att ni kommer orka gå runt i det i hettan och där grabbarna gillar en fast man är näck typ?"

Hon är allt bra rolig hon!

Och juste, GRATTIS MALIN! Du kommer göra succé. Tror på dig ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHA (A) jag talar med den roliga delen av hjärtat och väl på resan kommer jag att använda hela hjärtat till att göra resan till den bästa med er!

2009-08-06 @ 23:55:15
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/
Postat av: Sofie Johannesson

GILALALALA LÄGET!

vi ska slå klackarna i taket.

2009-08-07 @ 00:01:18
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/
Postat av: Malin W

TAck Linnéa! <3 åh.

hoppas ni har det bäst nu! tack för senast, riktigt nice.

när ses vi igen liksom?? emmas fest kanske.. hm, sakna! ha det bäst och tack igen!!! <3

2009-08-09 @ 12:42:30
URL: http://happier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0