Kulturama - nu kör vi!

Nu är cirkusen igång igen och åh va bra det känns!
Allt blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig, det känns som det här året kan bli riktigt bra... Schemat ser bra ut, vi fick de lärarna (MAGGIE!) vi ville ha, lite specialgrejer till oss samt ett nytt skönt årskurs- 1 gäng. SUCCÉ!
Denna vecka är det introduktionsvecka vilket innebär informaton, fotografering, lite happenings i form av dans och annat, visa runt, föreläsning och fest. Dock missar jag det sistnämnda då det bär av till Örebro på fredag eftermiddag, men fest blir det iallafall!

Kaos är det på mitt rum, milt sagt. Måste få ordning på allt, vill få ordning på allt - men när ska man hinna? Undrar om man ska börja lite smått ikväll men är rätt mör efter en dag full med info, leenden och huvudvärk. Och sushi, mina tjejer och planering. . .

Helgen var förövrigt lugn men mysig. Regna-marken var lång men rolig, kräftskivan var amazing och att sova en hel söndag är inte fy skam. + att det var mini-klassträff igår kväll -DET GILLAR VI! Såg på föreställning, pratade en massa och skrattade.

Nej om man skulle ta tag i allt som står på listan...

Puss på lillsnöret Hugo som började på dagis idag, stor han har blivit... ♥

Måste bara tillägga att underbara EKLUND har fyllt år och det firades i torsdags med Cosmo och galenskaper, guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0