Oh oh oh.

Dagens morgonrutiner:
- 1 glas panodil
- 1 glas berocca
- 1 Zyx citron halstablett
- 1 glas vatten med salt (gurgla.)
- sätta sig i soffan och dricka allt, bli kissnödig och springa på toa.


Ska bli frisk. Ska bli frisk. Ska bli frisk.


Sommaren med Göran var perfekt igår, mys Linn, mys!
Massa tankar i mitt huvud just nu, men jag försöker att inte tänka på nåt av det just nu..
Går väl sådär halvbra.
Idag ska jag iallafall få lite gjort, då min feber är borta! Ja, ni hörde rätt. YES.


* Dags att mejla och messa lite folk.
* Göra en ALANYA BABY-musiklista.
* Tvätta och packa om inför lördag.
* Försöka få ordning på min framtid.
* Födelsedagsfika hos min farmor som fyller år.
* Leta upp en cocktail-outfit till morgondagen.
 * Samt kurera mig.
* Och antagligen äta en massa, fundera och planera.
* GRATTIS MALIN 20 ÅR!

Kommentarer
Postat av: Linn

du ÄR mys! vi rings imorrn eller nåt, så jag kan önska dig trevlig resa :) PUSS

2009-08-06 @ 20:45:47
Postat av: Sofie Johannesson

Helt galet att vi åker!!!!!!

Yes, hörs imorgon.. Då taggar vi.

Mår du bättre??

2009-08-06 @ 22:21:02
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0