What a week.

Imorse anlände jag till Örebro med Linn, trötta men glada.
Vi lunchade sedan på laBaguette, kollade runt lite på stan och haltade allmänt runt.
-- För vilken vecka det har varit!
Med PRIDE och all galenskap.. En uppdatering är på sin plats, en fet sådan, men den kommer snart..
För just nu mår jag piss. Halsont, feber och ont överallt - inte helt okej... Med tanke på en vecka fylld av roliga saker samt Alanya Baby på lördag. Måtte jag bli frisk, måtte det inte vara halsfluss.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och hoppas att jag vaknar upp imorrn bitti - frisk som en nötkärna. Behöver massa sömn nu, för sliten är vad man är. Men så värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0