Dan före dopparedagen!

Nu har jag äntligen slagit in alla julklappar o lagt dom under granen, det känns helt galet att det redan är julafton imorgon...
Och det blir ju aldrig som man har tänkt sig.. Imorgon firar jag, mamma, pappa och mormor jul hemma hos oss med Kalle, god mat och lite klappar.
Det firas jul även på Juldagen, då hos min bror och sedan kanske det firas igen nästa vecka om min syster m. familj kommer från England. Hoppas.

Just nu dricker jag god glittrig cider och slökollar lite på Bingolotto..
Eller rättare sagt svär åt att jag inte vinner nåt.
Har haft några riktigt mysiga dagar här i Örebro, tiden är knapp och mycket vill man hinna med.. Julgodis i måndags med Linn o Andréa - tradition som både är god och mysig.. I tisdags åt jag och Eklund god frukost samt virrade runt på stan och sa God Jul till oss själva o några andra.., och på kvällen hade jag, Emma, Andreas, Jeanette och Malin en myskväll med skvaller, glögg och planering.
Idag åt jag och Eklund frukost o solade lite, riksbleka känns inte helt okej..
Sedan bar det av till Marieberg för inhandling av de senaste klapparna..
Vadå julstress? :)

Nu ska jag ta en skinkmacka med lite stark senap, blogga om Julgalan samt pyssla lite.. Om det hinns med. Många nya o fina idéer...

Glittriga och framförallt; juliga pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0