Fint besök från England.

Jag har en hel del att fixa nu innan nyår och efter...
Saker ska planeras, det ska ringas, bokas o gud vet vad.
Men när det är så mycket som ska göras så blir jag bara låst och det slutar med att jag bara sitter i sängen och stirrar in i vägen. Var det nån som sa konstig?
Alldeles för trött, hoppas jag är piggare imorrn..
Dessutom så är ju Bellan här, och jag vill mysa med henne så mycket som möjligt.

Jag o Marita lunchade på Coco Thai idag och pratade gamla minnen..
Alldeles för länge sen vi sågs! ♥
Nu på eftermiddagen har jag o barnen pysslat o spelat en massa spel, samt ätit en god middag som det stavades matkoma om.

Imorrn blir det pulka med hela tjocka släkten. Bara det inte är -28...
O på kvällen ska vi ha vår julafton. Mer julmat....... Jisses.



My och Isabella.


Kommentarer
Postat av: Linn

aaa, Bella har verkligen galet långt hår! sötungen. Hittade precis bilderna från påsken på studsmattan, haha. :)

2009-12-29 @ 18:50:56
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0