Mysig lördag!

Det är lördag kväll. Snart natt.
Min första lediga lördag på hur länge som helst.. Och den har varit så värd.
- Lång frukost med melodikryss, varm dusch, lång promenad i solen längs vattnet, julmarknad, fynd, god lunch, julfika, massa snö, julkonsert i Katarina kyrka och tapas-mys framför tv:n. Tyvärr så tyckte min hosta inte om att hålla sig lugn inne i kyrkan vilket gjorde att jag fick tillbringa 45 min av 1 h inne på toaletten i andnöd, tårar m.m. Måtte hostan försvinna snart...
Nu på kvällskvisten har jag även hunnit med lite pyssel med foton som jag så länge har skjutit upp. Massa minnen från i somras..
Varma minnen. Mysiga minnen. Galna minnen.

Igår var även det en värd dag.
Sovmorgon, lunch och stan med Aléx, julklappar, IDOL-mys med mina tjejer på Lidingö, chips & godis.. Helt enkelt perfekt fredagsmys.

Och idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Malins födelsedag!
Hurra hurra hurra ♥ Puss and love.


Nu ska jag hosta mig i säng.
Juliga pussar L.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lät ju inget bra det där med hostan... Se till att få sån där hostmedicin med morfin i, den tar död på det mesta på bara ett par dagar! :) Hoppas du mår bra snart igen inför jul! Kram

2009-12-13 @ 22:45:41
URL: http://badideabear.blogg.se/
Postat av: Linn

Néa. jag säger bara: Ramsvik. Hjärta! och hallå, cocillana for life. jag har en flaska i kylskåpet om du vill ha? ;)

2009-12-14 @ 16:41:16
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0