Raaaw raaw oh la laa, vi är snyggast!

Jag har haft en helt underbar helg med Eliten.
Det var precis vad jag behövde..
I lördags hade vi Jensenmys och jag fick fina presenter av mina fina vänner.. Bland annat en urball discokula, det säger väl allt? Tack gullungar!
Vi fortsatte med mys på Lidingö med film, godis, glass.. Gilla!
På söndagen var det dags för kryssningen, och vilken kryssning sedan!
Kan sammanfattas med: god mat, god dricka, en jävla massa schlager,
BAD ROMANCE, high heels, spring fram och tillbaka, karaoke, ont i fötterna, idiot, Bengtzing, ni är snyggast, paljetter, dance, härliga vänner, lite sömn, blåmärken och hel drös med kärlek... Puss och tack tjejer o alla ni andra som gjorde kryssningen amazing! ♥


 
 


Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0