Underbar helg.

I söndags drog jag, Sofie, och ganska så otippat nog även Marre, på kryssning..
Det var dags för ännu en schlagerkryssning. Med Bengtzing och Snygg-Sanna!

Iklädd fågelburr, lacktights, vitt sött linne och lite sotade ögon så log jag ikapp med mina vänner... Det vankades ju schlager med mina härliga tjejer!
Kvällen startade med en god buffé och konstiga människor.
Fortsatte i hytten med vacker sång till Bad Romance och fixellefix...
Sedan stavades det: karaoke med Svetlanaröst, dans bland 60 plusare, fnitterier på toaletterna, strawberry daiquiri, SNYGGA JACKOR, Bengtzing&Sanna som körde en jävligt bra show och vi var en jävligt bra publik eller något liknande..
WACKO-sång, Kim Wilde, "Du är så fin..", Golden!, "du ska vara tyst" mer dans,
en Zebra mitt i alltihopa, Gullsång vs. Östersund och sedan underbar sömn.. Dagen efter log vi lite mer, softade, "är inte det där..?" och när vi gick av båten så möttes vi av jobbig kyla. Men ändå värme från underbara vänner ♥


 

 


Kommentarer
Postat av: Marrelito

LOVELY!!!!!!! Saknar och längtar efter nästa galna upptåg. Blir det på lördag kanske, yes box. ALL IN!! ;) Pussar

2009-12-17 @ 22:59:50
Postat av: Sofie

Fan, all in lördag??!

Haha, lovely kryssning <3 PUSS!

2009-12-18 @ 00:31:08
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0