Vad är dans?

Det är föreställnings-tider mina vänner.
Alltså har jag inget liv. Och på det är jag sjuk. Inge vidare alltså..
Men bara o lee.
I och med min sjukskrivningsperiod samt lite andra saker, så är jag knappt med i denna föreställning, vilket som sagt är tur - då jag har åkt på en rejäl förkylning med hosta á la träningsvärk i magen.
   Så under de senaste dagarna har jag lekt fotograf med mindre lyckade resultat. Det är inte så lätt att fota människor i rörelse.. Speciellt inte många personer.
Och ja att få till ett foto där alla gör någorlunda likadant. Men kul är det iallafall! Idag körde vi första föreställningen, vilket gick kanoners! Det är ett härligt gäng att arbeta med.. Och det känns som om vi har kommit varandra närmare nu, vilket är skönt. Tröttheten har slagit till och vi alla längtar efter jullov, men vi ska gå en hel vecka till... Hm.. Det ser ut att bli en lugn helg, beroende lite på hur jag mår, kryssning styrs iallafall på söndag med Sofie. Var det nån som sa schlager?


Nu ska jag fixa med lite bilder och sedan ska jag dejta min nybäddade säng.
Imorgon ska det fixas och framförallt vilas en hel del. Måtte jag bli frisk snabbt.
Sedan kör vi föreställning at 19.00.

Glitter, värme, kärlek och kramar!

Kommentarer
Postat av: Marre

Krya på dig med detsamma tycker jag. Skickar en massa styrke-kramar och hoppas det hjälper!! <3

2009-12-10 @ 17:20:17
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej!



Ha det jättekul på kryssningen!!! Kram från oss!!!

2009-12-12 @ 22:41:49
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0