Var det nån som sa blogga?

Ja, jag lever. Typ, eller nåt.
Julhysterin är snart över och jag känner mig som en julskinka.
Man äter alltid för mycket dessa dagar, och mer verkar det bli... Oj synd.
Har spenderat massa tid med familjen, vilket är och har varit jättemysigt.
Så skönt att bara vara.. Och lite rea på det så blir alla glada!
Men igår var det dags att röra på benen.. Utgång med gänget.
Lite outfit-ångest som slutade i halv-wacko, en flarra vin och glitterdricka och fina vänner, o ost! Ja det blir grejer det. Strömpis; där vi festade loss och jag cyklade hem utan kedja... Eller hur var det nu?

Vill inte gå och lägga mig för jag vågar inte vakna.
HÅLL TUMMARNA.

Puss, cykel, glitter och kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0