Var det nån som sa hes?

Det här är inte okej.
Jag har åkt på en riktig förkylning á la dunderhosta och heshet.
Det är vila som gäller och ingen sömn på nätterna...
Så fort jag lägger mig ner raklång så börjar jag hosta, så jävla ovärt. Så inatt sov jag i en fåtölj, på gott och ont. Somnade tillslut men fick ont i nacken på köpet.

Snöstormen som pågår nu är inte nådig för fem öre. Sinnes!
Det går inte att gå ut överhuvudtaget. Vilket är bra det för jag måste vila..

Imorgon är det jullov, och som jag har längtat efter det.
Då ska min kropp få vila ordentligt... Och mycket annat ska hinnas med.
Julmys. Julgodis. Firande av jul med familjen. Isabella och familj kommer. Pulka.
Läsa böcker. Mysa. Kommer bli sköna dagar hemma...
Nyår ser ut att spenderas här i Stockholm med tjejerna, men Örebro styrs dagarna efter med inspirationskväll (vad nu det kan vara, men det ser jag fram emot.), fikamys, relax, firande av Jeanette.. listan kan göras lång.

Det känns skönt att den här terminen är över.
Den har verkligen haft sina upp och nedgångar..
Nästa termin ska jag tänka mer på mig själv och min kropp, och göra det jag vill.

Nu blir det mer honungsvatten.
Så jag slipper min Svetlana-röst...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0