What a night..

Min trötthet har övergått till fniss och hihi. Alltså är det dags att gå och lägga sig.
Sömnbrist, ja så skulle man kunna välja att uttrycka det..

Helgens bravader har tagit min röst till en helt ny nivå, med en hes och sexig Svetlana-röst så försöker jag få fram ord. Äsch, det blir nog bra!
   Det har verkligen varit sjukt mycket de senaste dagarna, men nu är föreställningarna med barnen över, ännu en sak att pricka av på listan.
Vi körde 5 stycken föreställningar igår, 7 ledare på ca. 300 barn... Inte helt okej. Svettig och härlig av att dansa i Sjömanskostym och sedan svida om till tjocktröja med svans, det gillar vi!
   Mina små små barn skötte sig bra, med tanke på omständigheterna. Att jag inte fick någon tid till lunch eller knappt en kisspaus (...) är väl inget och tjata om. . . Teamwork, någon? 


Mina söta barn som Pippi/pirat och Lejon...


   Vid 17.30-tiden sade vi ajdö till Farsta Teatern och släpade oss till söder för att få i oss lite mat samt svida om till Black & Gold.. Jag och Therese hade ett pressat schema på G.. Och vi hann med allt, och lite till.
Kort och gott: Fabian 18, vin, vänner, politiker, bål, nya vänner, bögar?, PUSS, nice place, uteställe, dance, Sexy bitch, Tessie-häng, "böghög", lite sömn, skratt, Svetlana, ångest och mys.

Idag har jag träffat Emma och Andreas, myshäng på stan ♥
Och barnvaktat åt Madeleine och David.
Nu är det dags för föreställningsvecka, alltså innebär det: rep rep rep, föreställningar, lyckorus och tomhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0