Godmorgon!

Idag har jag prövat en av mina nya vanor. (Ska se till att det blir en vana...)
- Att gå upp lite tidigare för att hinna med allt (t.ex. äta frukost..) och inte behöva stressa till skolan.
Känns riktigt bra, vi får se hur länge det håller i sig.
Jag är redan klar och behöver inte åka förrän typ om en halvtimme, kanske lite felberäknat, men nåväl.
Just nu sitter jag och dricker min nygjorda smoothie och känner mig redo för balett och jazz. Heja mig!

Ha en bra dag!


Jordgubbssmoothie med banan känns som en bra start på dagen..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra rutin ju.

Gott med smoothie. Hur gör man det?! :D

Puss, vi ses!

2009-01-13 @ 16:14:21
URL: http://s0fies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0