gratulerar.

Jag kom ganska nyligen hem från skolan, hade bara en klass idag.
Det känns ganska skönt att kliva upp och köra ett modernt pass och sedan tralla hem igen. Hade jag inte haft någon klass idag hade jag nog fortfarande sovit..

Idag fick vi veta att vårt underbara energiknippe är gravid!
Inte fy skam... Hon skriver på Diggiloobloggen:

Linda meddelar: Jag missar Diggiloopremiären

Delar av Diggiloo-familjen

Hej alla underbara Diggilooare!


Jag måste idag meddela att jag inte kommer att stå på Diggilooscenen i sommar! Och även om det känns fruktansvärt tråkigt så är jag ändå så fantastiskt glad, jag ska nämligen bli mamma. Det är stort. Jag vet att ni kommer att få en underbar Diggilooupplevelse i sommar, och även om jag inte står på scenen lär jag inte missa Diggiloo i år.


Jag hoppas att vi ses i publikvimlet!

Kramar från Linda

Och ur dagens Aftonbladet Klick ser vi denna söta bild:
Linda Bengtzing, 34, väntar barn tillsammans med pojkvännen 
Linda Bengtzing, 34, väntar barn tillsammans med pojkvännen Peter Ståhlgren, 34.


Ja, vad var det vi sa tjejer? Ler..
Åh, det är verkligen otroligt kul, hon är så värd det och hon kommer absolut att bli en kanonbra mamma.
Massa grattiskramar och kärlek till henne och Peter.



Fikan i onsdags var lovely.
Och allt skratt, all planering, allt prat som vi hade därefter.
Ja, det var sjukt kul...

Igår var det en tuff dag. Men nu, nu är det fredag...
Kanske träffa Mia något sen, om hon har tid.
Annars blir det nog musikal och vin ikväll.

Ha en underbart bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

sötisar! <3

garvar åt onsdagen, galet kul :D ses imorrn babe.

2009-01-24 @ 23:01:14
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0