My angel

What a day!

Det är en riktigt trött Linnéa som sitter här framför datorn just nu.
Det känns som jag har varit igång hela dagen, stämmer väl kanske inte riktigt, men det har varit en riktigt bra dag.. ♥

Dagen började med frukost, för att sedan snabbt ta sig till Skanstull där jag möttes upp av två taggade tjejer: T & S.
Vi spenderade 3 h på Erikdalsbadet med en massa badade, lite lek, skönt bubbel, simmande, härlig bastu och ansiktsmasker. Man kände sig otroligt mjuk efter det. Soft! Vrålhungriga tog vi oss därifrån och slutade på Brasco där det fikades gott. Trötta men glada. Efter solning för min del och lite mer planering så var klockan plötsligt efter 18 och tvättstugan väntade på mig där hemma...

Väl här hemma har jag hunnit med en hel del:

- dusch o jordgubbskroppssmör.
- tvättat, o stryka stryka stryka...
- städat mitt rum, bytt lakan, vattnat blommor.
- rensat och organiserat alla min papper, satt in i pärmar.
- lagat mat samt gjort matlådor.
- lagt in musik på Ipoden. (hej teknisk!)


Skönt att få lite fixat.
Nu är jag redo att sova - helt slut i hela kroppen.
Somnar till: My Angel med Irya´s Playground. Favvo.

Kärlek L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0