TGIF.

Ja, Thank GOD It's FRIDAY...
Helt otippat så fick jag en helt ledig dag idag då även Micke ställde in sin lektion.
Men det känns som jag behövde det, för den träningsvärken som jag vaknade med imorse..  den är inte att leka med.

Det har varit en väldigt rolig vecka
. Det känns jättebra att vara tillbaka, jag känner mig genomarbetad och jag har fått flera fina kommentarer under veckan som gått. Jag satte diagonaler på baletten och var musikalisk, hör och häpna..
Diagonalerna på jazzen gick riktigt bra de med, jag försökte koppla av (de stunder då jag inte andades febrilt) och bara ha kul. Och jag tror att det hjälpte mig att prestera. Det känns amazing. På de moderna klasserna har jag varit helt slut, men har skrattat lite och kört på ordentligt. Han har ändrat klasserna lite, på gott och ont måste jag säga. Men det blir nog bra..

Planerna är redan i full gång inför vår föreställning i mars.
Den kommer bland annat att bjuda på en tolkning av EGO och ett rytmik-nummer vid namn Money, Money, Money - och det kan bli hur coolt som helst.

Jag hade tänkt att ta en sväng på stan idag, fixa lite och köpa byxor.
Men det var så kallt ute, samt att det var mycket skönare att ligga i soffan och kolla på film.. Får bli imorgon. Imorgon kväll ska jag även hem till Maria och Niklas, för firande av N som fyllt år. Mys på det!

Brasco med tjejerna i onsdags var precis lika mysigt och härligt som jag trodde det skulle bli. Mer sånt! Planering, glitter, skratt och funderingar. Heja oss!

Igår var jag på Dansmuseet med Micke, Mats och Barbro och tittade, samt blev guidade, på utställningen av Rolf de Maré - konstsamlare, balettledare, museiskapare. Det var intressant och kul, dessutom inhandlades det lite roliga saker där på plats. Vi styrde därefter mot Operabaren där vi åt god mat, och sedan vidare till en bar. Underbar och trevlig kväll.

Nu ska vi käka lite smått & gott från Hötorgshallen, kika på Let´s Dance och kanske därefter se någon film.. Eller somna till en film, som jag gjorde igår.
Men det är ju fredag - då får man vara trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh roomservice, jag skulle dö för att träffa de grabbarna :D

2009-01-21 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0