Tufft.

Just nu sitter jag här och är känslig, har lyssnat på gamla Bengtzing-låtar som förövrigt är bra mycket bättre än de senaste. Eller ja, de är bra på olika sätt..
Funderar på om man ska mejla tillbaka till Roomservice, om jag ska ta mig en nattmacka och jag hoppas på att mina bud på Tradera vinner.

Det har varit en riktigt tuff början på denna vecka.
Och otroligt lång. Känns som dagarna aldrig ska ta slut.
Det flytet jag kände av förra veckan är som bortblåst.
Idag känns benen som gelé och ångesten över framtiden svävar som ett moln över mig.

Funderar på vad jag ska söka till hösten.
Danshögskolan har gjort ändringar, så nu kan man söka jazz även i höst, hur tänkte de där? Jag vet inte om det är bra eller dåligt just nu..
Allt känns bara kokos.

Jag är iallafall glad för Andréas skull, hoppas det går bra med utbildningen!
Och så tycker jag att Mia är så värd det. Hjärta!

Helgen var lyckad och ganska galen.
Med bland annat shopping av gråa jeans o paljett-tights, middag och fest hos Maria & Niklas som varade hela natten lång. Så det kan gå.

ÅH. Jag älskar introt till Does You Mother Know! Ah, lovely.
Christine Baranski är förövrigt riktigt härlig i den scenen.
Man kanske skulle ta och se den filmen för att bli på lite bättre humör?

Eller gå och lägga sig känns som en bättre idé.
Börjar 8.30 och slutar 16.30. Med street, hål, lunch, balett och modernt på schemat.
Och jag undrar: var i hela friden ska jag få min energi ifrån?

Jag har ingen. Ingen motivation.
Dessutom har jag hiskeligt ont i min höftböjare och jag kan typ inte utföra ett danssteg normalt.

På gång:

- Brasco med tjejerna.
- Föreställning elr Musikal á la vin på fredag
- shopping, mys och prat med Andréa o Linn på lördag.
- simma o sola på söndag?

By the way, det kommer att bli en sjukt snygg bakgrund här på bloggen. Heja!

Jag har så mycket som jag vill säga, som jag vill göra. Men jag känner mig helt tom.


Kommentarer
Postat av: Marre

Hahaha. Då var jag inte den enda av oss som fick udda mail från roomservice XD Fett udda! Och du, var rädd om dig och fokusera på allt du tycker om. PussPuss

2009-01-21 @ 20:23:19
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: carro

ååh var har du hittat paljettthights?

letar som en tok ju!



hoppas allt är fint med dig

slit inte ut dig nu :)

pok!

2009-01-21 @ 22:18:48
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/
Postat av: carro andré

hej lilla linnéa! var inte rädd för framtiden, det löser sig alltid ;) våga gå på känslan bara. och var inte rädd för att testa annat! kramkram o ta hand om dig i storstaden! /carro

2009-01-21 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0