Planering, baby!

Ännu ett par dagar har gått här på just nu, väldigt blåsiga Västkusten.
Men jag lider inte utav det, utan jag sitter här och myser med mina raggsocker och är som vanligt hungrig.
Kommer allvarligt talat rulla hem - och det är inte helt okej.
Men mat är min passion. Eller nåt.

Mina föräldrar har bytt av med Linn, vilket innebär lite lugnare kvällar om man säger så.. men ändå mysiga.
Jag satt och pratade gamla minnen med mamma igår, samt planerade min framtid.. Hon är bra.

Idag har det varit en solig dag vilket innebar en hel del stekande. Fast dagen började med telefonkö för vaccination inför Turkiet, en tur in till Hunnebostrand och en lätt lunch.
Nu på kvällen har vi bastat och badat, spelat flipper och skrikit oss hesa, ätit brownie och jag har pratat en hel del i telefon. Måste ju planera!

Sugen på att resa en massa.
Det tycker jag vi styr.. Har en del på gång.

SOYA nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0