Pom pom pom

Jag sitter här i min neonfärgade bikini i hopp om att solen ska titta fram.
Är mycket tveksam till det så även raggsockerna är på.
Det är så himla skönt att vara här och bara vara. Inte behöva bry sig om hur man ser ut, vad man gör eller vad man bör göra. Visst får man lite ångest ibland, till exempel när mamma skämmer bort en med en massa god mat.. Och så finns det ju en glassrestaurang här på campingen..
En glass om dagen är visst bra för magen?
Men inte för plånboken eller de redan för små shortsen.

Går mest runt här och funderar och tittar på omgivningen när jag inte äter, hade säkert med mig halva garderoben hit men som vanligt är det endast några plagg som används flitigt.
- Så inför Turkiet-resan som jag faktiskt just nu sitter och planerar lite på (lista lista!) så ska jag försöka ta med mig yttepyttelite saker! Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0