Sommartider

Jag sitter här och tittar på Linn, känner mig lite engelsk och dricker iskall cola.
Vi har inte ork till att packa upp allt, utan sitter här och laddar upp inför veckans bravader.
Listan är lång och jävligt nice kort och gott.
Ikväll blir det till att käka i restaurangen, inte riktigt laddade än för att laga mat själva.

Mycket händer som vanligt, men det gillar vi...
I fredags var jag och tjuvkikade på R.A.W - året danssommarjobb med Tuva och Mira som konstnärliga ledare. Underbar föreställning med mycket bra dans! Värt att se.
Käkade lite Rosali's och bytte om snabbt inför förkrök at Mia med vin och mys. Bartömning på Klaras resulterade i drinkar och shots, galen dans till glada sommarhits samt schlagers.. Mycket lyckad kväll!



Lördagen var regnig och lugn. Filmkväll styrdes med the old gang, vi såg Léon och The Shining.. Kissnödiga, rädda och trötta låg vi på soffan med popcorn överallt. Sen kväll igen.

Uppe i ottan på söndagen, massa packande och inhandling av mat och snorkel.
Fika med Jeanette (som mellanlandade i Örebro), Sara (som fikade o fikade) samt Malin (med sin apelsin o extra allt.) Tog med sushi hem som jag smaskade på, packade klart och gjorde mig iordning för kvällen. Inflyttningsfest hos Marcus och Emelie. Massa härligt folk, rosévin, popcorn, sugrör, cykelturer, utgång på Strömpis där man träffade nya och gamla vänner. Mys mitt i natten, sen natt eller tidig morgon...
Sov 2 h och gick sen glatt upp och åkte till kusten - och där är jag nu.

 
Övertrött, fundersam, glad och framförallt väldigt avslappnad.

Kommentarer
Postat av: Malin W

jaa vilken helg det var :D <3 galet!

2009-07-16 @ 15:14:58
URL: http://happier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0