Dag 1

Jag är för trött för mitt eget bästa.
Höll på att somna i badet, kunde ha slutat illa. Vill helst av allt bara gå och lägga mig nu, men borde egentligen gå igenom pedagogiken samt koreografin inför morgondagen. Men har ingen energi...
Och så skulle jag vilja se finalen av Project Runway vid 22, hur ska jag orka det?

Dagen är avklarad med toppar och floppar.
Underbar koreografi med Emma (tack söta Sofie för låten!) och en intervjun som jag bävade för är över.
Vet dock inte riktigt om jag fick fram allt jag ville ha sagt, svårt att hitta alla ord under press - speciellt när man får Petra Frank och Sara Ruddock som intervjuare... Men pratade gjorde jag allt, och som jag pratade. Fick till och med in mormor, konst, pyssel och gud vet vad.
Iklädd endast underkläder rullade jag ner, gjorde konstiga vridmoment med olika delar av kroppen samt klättrade upp på ett bord under besöket hos sjukgymnasten. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha är du säker på att det var sjukgymnasten du var hos? :P

2009-06-08 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0