Hot

Befinner mig i Örebro där det är hett hett hett.
Har spenderat dagen med vänner i Säbylund med god mat, sol och en hel del badande..
Nu ska jag iväg till Andréa för att se Allsången samt Morden i Midsomer. Och äta chokladpudding, mums!

Helgen i Stockholm var verkligen toppenmysig och jag hann med en hel del..
På fredagen myste jag och Sofie i solen på ett berg, blev skapligt bruna och åt goda jordgubbar, badade sedan mer i Långholmen med Therese och därefter styrdes Brasco-häng då vi var vrålhungriga.
Med uppknäppta byxor på grund av all mat småsprang jag hem och bytte om till högklackat och svart klänning, passade brännan perfekt! På kvällen drack vi vin på söder, pratade och hade det trevligt och fortsatte sedan till Paradise där det dansades till 03 innan jag knallade hem barfota . . . 
I badkaret ringde T o S glada i hågen, så jag drog till Skogås (CRAZY!) och vi somnade runt 06.
Lugn lördag dag och på kvällen träffade jag Linn, vi hade en toppenkväll!!!
Sol och bad på söndagen, fynd på loppis, picnick i solen med Marre, Sofie och Therese och sedan bio;
The Proposal. Mycket bra! Jag stukade foten och vi sade till sist hejdå. Trötta men glada.

Örebro i ca. 2 veckor, sen kusten. Ska bli skönt.
Underbart med kvällsdopp igår, mysbad med Hugo-Sofie, Lea-Sofia-Dino mfl. samt ett hej till Jeanette.

Nu ska jag iväg!
Dator och mobil har inte högsta prioritet. Njuter av värme, familj o vänner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0