Kusten

Sitter just nu i bilen på väg till Västkusten - Ramsvik med min kära familj o vänner.
Pilo sitter och nyser, min käre bror sitter o skrattar som en apa medan han pratar i telefon, kör bil och röker.
Regnet det bara öser ner och midsommar ska alltså spenderas på kusten, lite annorlunda men jag tror att det kan bli kanon.
God mat och lite lugn och ro blir det iallafall. Får vi hoppas!

Jag har haft en bra vecka i Örebro trots lite sjuklighet på olika sätt och vis.
Har bland annat hunnit med att spendera en massa tid med Sofie och Hugo, IKEA, bowling, friskis o svettis i solen, fika, bad på Gustavsvik och sushi.
Mycket vila och en hel del godis. Så kan det gå.

Är på kusten till söndag och måndag morgon åker jag till Sthlm igen, för att söka Balettakademin.

Åkte förresten ut på intevjun i år igen på DH, jag måste gå en kurs i att prata alltså . .
Men ska mejla och kolla upp det där lite. Får bli nästa vecka.

Och... igår blev jag moster igen!
Min syster fick en son igår förmiddag, allt hade tydligen gått bra.. Skönt att höra.

Nu ska jag läsa Comso, blunda när min bror kör lite för snabbt och äta en rakbaguette om jag inte spyr.

Kommentarer
Postat av: Saga

sv:

Hey hun!

Tänkte faktiskt på Dig när jag köpte den. Paljett-Nea liksom ;)

Den är köpt på HM i Ringen, tror det ska finnas i svart också. Men aa, där hittade jag den. Love it!



Puss

2009-06-23 @ 21:05:53
URL: http://sagascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0