På gång..

Yes, trots att man har slutat på Kulturama så ska dagen spenderas där.
Måste få ordning på mitt solo, vilket solo..? Hoppas jag har inspiration och ork bara.
Imorgon åker jag till Örebro för hälsokontroll, fira Mysan som fyller år, studenten och lite fix.
Åker nog hem igen på lördag eller söndag, vi får se. En lugn helg blir det iallafall.
På måndag är det dags för Danshögskolan igen, mitt schema ser ut så här:

Måndag
- Jazz
- Intervju
- Sjukgymnast

Tisdag
- Jazz
- Pedagogiskt prov


Onsdag
- Jazz

Torsdag
- Solo

+ en massa repande.

Make it work.
Dags för frukost, eller lunch så att säga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej fin! Håller tummarna för dig! Vet att du kan, är så duktig! Kramar till dig. Hoppas vi ses snart!

2009-06-03 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0