Sommar

Nu är det verkligen sommar på riktigt.
Så skön sommarvärme att man bara orkar ta det lugnt... men det gillar vi!

Det här gillar vi också:

- Igår tog jag och Kjersti ett kvällsdopp i Sickla, hur underbart var inte det?
- Jag shoppade 2 nya tröjor samt ett par örhängen igår.
- Jag tog en lång sovmorgon imorse.
- Myslunch med Linn idag.
- Schteeek på Östermalm samt i Gamla stan med Aléx o Kjersti.
- Att Aléx har gått vidare, heja heja heja!
- Börjar bli lite brun.
- Ska till Örebro i 2 veckor, sen kusten i 2 veckor.
- Har precis ätit en massa god mat.
- Åt Ben and Jerry´s idag.

Imorgon ska jag åka båt med Sofie o hennes pappa.
Alltså steka lite mer, prata en massa strunt och ha det allmänt skönt.
Utgång styrs antagligen på kvällen.

Lördag dag är just nu oplanerad, på kvällen ska jag träffa Linn, mys!
Söndag eftermiddag stavas delar av ELITEN, - på tok för längesen (!)

Nu måste jag vattna blommorna innan dom dör. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0